پنجشنبه, 10 تیر 1395
خانه

صفحه اصلی

اطلاعیه

قابل توجه آن دسته از دفاتری که دارای پرونده های ناقص کارت مبادلات مرزنشینان هستند هرچه سریع تر نسبت به تکمیل و ارسال لیست نواقص اقدام نمایند.

 

آخرین بروزرسانی (سه شنبه, 28 مهر 1394 ساعت 13:25)

 

اطلاعیه

 

اطلاعیه شماره (67) کارت الکترونیکی مبادلات مرزنشینان/در خصوص خطای بعد از تایید مرکز

قابل توجه کلیه دفاتر پیشخوان مشارکت کننده در طرح ثبت نام کارت الکترونیکی مبادلات مرزنشینان

از کلیه دفاتر تقاضا میشود در صورت وجود خطای بعد از تائید مرکز، شماره همراه مرزنشین (تکراری) مراحل زیر را انجام دهند:

1- در صورتیکه امکان ویرایش و اعلام شماره تماس جدید فراهم بوده اما مجددا با خطا مواجه میشوید،شماره تماس را به همراه شماره پرونده را ازطریق سیستم پشتیبانی(تیکت)  اعلام نمایید.

2- درصورتیکه امکان ویرایش وجود ندارداطلاعات مطابق فایل اکسل زیر تکمیل نموده و به ایمیل آدرس ایمیل جهت جلوگیری از رباتهای هرزنامه محافظت شده اند، جهت مشاهده آنها شما نیاز به فعال ساختن جاوا اسکریپت دارید آدرس ایمیل جهت جلوگیری از رباتهای هرزنامه محافظت شده اند، جهت مشاهده آنها شما نیاز به فعال ساختن جاوا اسکریپت دارید ارسال نمایید.(دانلود فایل اکسل)

آخرین بروزرسانی (سه شنبه, 28 مهر 1394 ساعت 13:02)

 

اطلاعیه

 

اطلاعیه شماره (65) کارت الکترونیکی مبادلات مرزنشینان/ دور جدید ثبت نام

نظر به اینکه دور جدید ثبت نام کارتهای مرزنشینی در استانهای 17 گانه کشور آغاز می شود لذا مراتب زیر را به اطلاع کلیه دفاتر مشارکت کننده در طرح می رساند.

1- تعدادی پرونده از سوی دفاتر دریافت شده است که به علت بسته شدن سامانه امکان ورود آنها وجود نداشته است لازم است دفاتر نسبت به تکمیل و ورود اطلاعات این بخش اقدام لازم را معمول دارند بدیهی است عدم تکمیل این پرونده ها مانع از ادامه فعالیت دفاتر خاطی در این مرحله و در مرحله بعد قطع سایر خدمات دفاتر خواهد شد.

2- دفاتر که کارت رسوبی دارند یا کارتهای خود را از نماینده استانی دریافت ننموده اند ملزم به پیگیری کارتها از نماینده استانی بوده پس از 5 روز دسترسی این دفاتر در صورت عدم رفع مشکل مسدود خواهد شد.

3- دفاتری که پرونده ناقصی دارند لازم است با اطلاع رسانی مناسب نسبت به اصلاح پرونده ها اقدام تا امور مربوط به تولید کارت مرزنشینی انجام و کارتها تحویل مرزنشینان عزیز گردد.

4- در نرخ دور جدید ثبت نام هزینه ای بابت پست کارت مرزنشینی از متقاضیان به مبلغ 25000 ریال دریافت می گردد که عینا این مبلغ از طریق سامانه الکترونیکی کسر و به حساب مجری طرح صنعت و معدن واریز می گردد.

5- همچنین در فرآیند ثبت نام کل مبلغ در ابتدای ثبت نام کسر خواهد شد.

6- مبلغ وصولی براساس مصوبه شورای نرخ گذاری افزایش یافته فلذا با لحاظ نرخ خدمات پستی مبلغ 135،000 ریال از متقاضیان دریافت و از این محل کارمزد دفتر به میزان 7000 ریال افزایش یافته است.

روابط عمومی کانون کشوری دفاتر پیشخوان دولت

 

آخرین بروزرسانی (شنبه, 04 مهر 1394 ساعت 06:19)

 

اطلاعیه

بسمه تعالی
اطلاعیه                                                                                اطلاعیه
با عنایت به اعتراضات عدیده همکاران درخصوص تحمیل کلاسهای آموزشی اجباری برای مدیر و کاربر دفتر با هزینه های نسبتاً بالا ،بنا به درخواست شركت ارتباطات سيار از دفاتر پيشخوان در خصوص ثبت نام و پرداخت هزينه آموزشي در سايت مجتمع فني تهران با توجه به ماده 21 بند 4 آئين نامه ايجاد و بهره برداري از دفاتر پيشخوان خدمات دولت و بخش عمومي غير دولتي مصوبه 1389/03/18 كاملا غير قانوني بوده و به همين دليل انجمن صنفی دفاتر پيشخوان دولت استان کردستان  همسو با ديگر استانها پيگير حقوق حقه دفاتر پيشخوان دولت استان بوده و  در حال پيگيري موضوع است.به اطلاع می رساند درصورت هرگونه توافق جدید با آن شرکت بدون فوت وقت از طریق سایت اعلام خواهد شد .

انجمن صنفی دفاتر پیشخوان استان کردستان

آخرین بروزرسانی (سه شنبه, 31 شهریور 1394 ساعت 06:53)

 

اطلاعیه

بسمه تعالی
همکاران محترم و مدیران عزیز دفاتر پیشخوان
یکی از اهداف تشکل های صنفی دفاع از حقوق قانونی اعضا بوده و دراین راستا تلاش یکساله هئیت مدیره انجمن و پر از چالش در خصوص ارائه خدمات بانکی متنوع که از انحصار جلوگیری نماید آغاز و در این راستا وارد مذاکره با چندین بانک که مورد تأئید کارگروه راهبری و کانون کشوری و همچنین کارگروه استانی بود شد و لذا با در نظر گرفتن منافع حداکثری برای دفاتر بانک انصار بعنوان بانک عامل در دفاتر با عقد قرارداد انتخاب گردید و اکنون با پشت سر گذاشتن همه چالش های موجود و سنگ اندازیها آماده ارائه خدمات در دفاتر گردید و انشااله و بحول قوه اللهی آمادگی کامل دارد سریعاً نسبت به عقد قراداد با معرفینامه انجمن صنفی صورت می پزیرد لازم بذکر می باشد که تفاهمنامه یاد شده علاوه بر خدمات دریافت قبوض خدمات دستگاه خودپرداز را نیز شامل می شود که بانک انصار آمادگی کامل دارد که به کلیه دفاتر با تسهیلات مناسب دستگاه واگذار نماید ضمناً یادآوری می گردد کارمزد قبوض و دستگاه خودپرداز نسبت به پست بانک افزایش قابل ملاحظه ای داشته که امیدواریم با این همکاری و افزایش کارمزد گوشه ای از مشکلات درامدی دفاتر را حل وفضل نمائیم.لازم بذکر می باشد دفاتری که دارای دستگاه خودپرداز می باشند و تمایل دارند از سویچ بانک انصار استفاده نمایند می توانند با مراجعه به انجمن و گرفتن تأئیدیه نسبت به عقد قرارداد اقدام نمایند و دفاتری که تمایل دارند با پست بانک همکاری داشته باشند می توانند در انتخاب مختار باشند ولی انجمن صنفی استان با در نظر گرفتن تمامی جوانب منافع حداکثری را در قرارداد با بانک انصار لحاظ نموده بطوریکه کارمزد دفاتر از دریافت قبوض حداقل نسبت به پست بانک افزایش پنجاه درصدی داشته ضمناً جا دارد از مدیران و کارکنان پست بانک استان که در این مدت فعالیت فی مابین با سعه صدر در کنارمان بودند تشکر و قدردانی نموده و انشاالله به بزرگی خودشان مارا خواهند بخشید چون در این شرایط منافع مالی و کسب درآمد بیشتر در اولویت کاری انجمن صنفی استان می باشد

والسلام انجمن صنفی دفاتر پیشخوان دولت استان کردستان

آخرین بروزرسانی (پنجشنبه, 19 شهریور 1394 ساعت 08:30)

 
تغیر سایز فونت صفحه
ارتباط با مدیریت از طریق یاهو

خبرنامه

نام:

ایمیل:

نظرسنجی
برای چه کاری به دفاتر پیشخوان دولت مراجعه می کنید؟
 
حاضرین در سایت
ما 39 مهمان آنلاین داریم
پایگاه های رسمی کشور
آمار سایت
اعضا : 249
محتوا : 64
لینک وب ها : 21
بازدیدکنندگان : 24683
ارائه نظر و پیشنهاد





محبوب ترین ها
آخرین اخبار